Dynamics 365 heeft Stichting Faunabeheer Flevoland enorm geholpen heeft met hun bedrijfsprocessen:

Waar we vroeger naar de kast moesten lopen om documenten/gegevens te zoeken, kan het nu heel snel vanuit Dynamics 365. We hebben nu dus alles bij de hand in één systeem. Dat bespaart ons heel veel tijd. Naast het opzoeken van gegevens kunnen we de gegevens waar nodig nu ook snel wijzigen. Het is een systeem dat goed bij ons past. De werkwijze is sneller geworden en we hoeven elkaar minder vaak lastig te vallen doordat we één systeem als waarheid hanteren.

Bedrijfsprocessen zijn geoptimaliseerd

Met behulp van Dynamics 365 zal Stichting Faunabeheer Flevoland, in samenwerking met MKB365, de bedrijfsprocessen nog verder optimaliseren. Zo zal de focus gaan liggen op het versturen van e-mails naar grote, vaste groepen contactpersonen. Daarnaast zal het via sjablonen mogelijk gemaakt worden om direct contracten uit het systeem te genereren. En als kers op de taart zal Stichting Faunabeheer Flevoland één van de eerste organisaties zijn die zal gaan werken met een koppeling tussen Dynamics 365 en MailChimp.

Hoe het project werd ontvangen

De samenwerking tussen MKB365 en Stichting Faunabeheer Flevoland verloopt erg goed, aldus Aletta Prins: Dat gaat heel goed. Stephan helpt ons goed, hij is heel snel en reageert direct op emails. Er wordt goed met ons meegedacht over wat nodig is voor de organisatie binnen Dynamics 365. Zelfs als Stephan niet beschikbaar is, reageren de collega’s ook zeer snel. Dit vind ik erg prettig en handig!

DYNAMICS 365 SLIMME START

Wil je ook starten met het CRM voor het MKB?